جنگل شهری توسطmad
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماري مدرن و آدرس modernarchitecture.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 39517
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
طراحي وب سايت

SEO Tools

معماري مدرن
Modern Architecture
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 17:41 ::  نويسنده : سيدفضلي       

 

urb1


معماران پکن MAD آسمانخراش برای چونگ کینگ ، چین ، با باغ در هر سطح طراحی شده است.

 

urb2

به جای در نظر گرفتن پروژه به صورت عمودی ، در ذهن مجسم معماران پشته از طبقه ، هر اسلایس منتقل شده به صورت افقی ایجاد فضاهای برای باغ ها و patios.

urb3

ساختمان 385 متر ارتفاع خواهد بود جنگل شهری نامیده می شود.

urb4

در اینجا برخی از متن از MAD :

--

شهری جنگل

در پایان سال 2009 ، MAD به اتمام رسانده است طراحی مفهوم از 385 متر مجتمع فرهنگی بالا شهری در مرکز شهر چونگ کینگ -- جنگل شهری است.

urb5

این آسمان خراش سوم توسط MAD پس از برج های مطلق در تورنتو و Sinosteel بین المللی پلازا در تیانجین ، چین طراحی شده است.

urb6

MAD پیشنهاد مفهوم معماری جدید برای دوره توسعه چینی شهری -- به واقعیت پایدار چند بعدی بالا ، افزایش در داخل چین جوانترین شهرداری ، که در آن reincorporates طبیعت را به محیط با چگالی بالا شهری در آینده ای نزدیک ، به بیرون کشیدن محبت برای ماهیت یک بار از دست رفته در جهان باستان شرقی و به ساکنان شهر مدرن به ارمغان بیاورد.

urb7

در سال 1997 ، چونگکینگ شهرداری مستقیم چهارم در چین تبدیل شد.

urb8

به عنوان یک قطب مهم اقتصاد در حال رشد در غرب چین ، این منطقه شهر از چونگکینگ بیش از دو برابر کسانی که از پکن ، شانگهای و تیانجین در ترکیب است.

urb9

چنین شهرنشینی در مقیاس کلان فقط باید هل می دهد رشد اقتصادی و رفاه مادی ، بلکه در پرورش و تکامل جوهره فرهنگی این شهر است. شهرستانها چینی را از طریق فرآیند یک بار با شروع از صفر ، رفته به پیروی از الگوی معاصر تمدن غرب شهری است. در حال حاضر ، زیرساخت های اقتصادی کلی گرا جهت توسعه آینده به سمت داخلی چین است.

urb10

در آینده از شهرها چه نهفته است؟ چگونه باید مفهوم در حال ظهور چگالی زیاد از شهرهای چین در زمینه از منظره شهر از جمله به عنوان چونگکینگ را درک؟ چگونه آینده معماری در شهرهای چینی بر روی پایه از منظر طبیعت شرقی و در چهار چوب های جدید منحصر به فرد در چین اقتصادی ، محیط اجتماعی و زمینه جهانی شدن مورد بحث؟ چگونه برای تعامل با ساکنان شهر با تجربه طبیعت که حضور خود را از به طور پیوسته کاهش می یابد در صورت از جنگل که تا به حال تشدید بتن.

urb11

در طول روند شهرنشینی معاصر غربی ، آسمان خراش نماد مسابقات تکنولوژیکی ، پایتخت نخست و بردگی رسمی از قدرتمند و غنی را به خود اختصاص می شد. اکولوژی پایدار بیشتر از تقاضا برای راحتی تبدیل شد ، در حالی که آرزوی بازگشت به طبیعت را نادیده گرفته گذاشته شد. جنگل شهری تساوی الهام از منظر طبیعت و انسان ساخته شده در فلسفه شرقی ، و روابط زندگی شهری شهری با تجربه در فضای باز طبیعی است.

urb12

شکل معماری رشته کوه را تقلید می کند ، تغییر در ریتم پویا و در عین حال جامع ، و تبدیل به یک ادامه از طبیعت است. بر خلاف همتایان قبلی خود ، از جنگل شهری دیگر بر روی نیروی عمودی ، به جای آن را بر روابط چند بعدی در فضای پیچیده انسان متمرکز شده است : باغ آسمان چندلایه ، patios شناور و فضاهای تودرتو حداقل و هنوز به خوبی روشن ، فرم های معماری به فضایی مایع حل می جنبش بین هوا ، باد و نور. در این محیط ، مردم مواجه طبیعت پر از شگفتی غیر منتظره است.

urb13

همجوشی بین روح شرقی اومانیسم پیشگامان شهری و فضاهای عمومی در ساخت یک شهر پایدار چند بعدی -- جنگل های شهری نمی خواهد قطعه ای از ماشین آلات متوسط ​​شهری است ، اما اندام مصنوعی است که زندگی می کند و تنفس زندگی جدید در فولاد و بتن پر از مرکز شهرستان.

urb14

چونگ کینگ ، جوانترین شهرداری در چین است ، دارای پتانسیل بسیار زیادی در برنامه ریزی شهری و ساخت و ساز آن است و توانایی را به یک شهر قابل زندگی ترین ساخته شده ، یک شهر از محیط دلپذیر ، مربا ترافیک شهر آزاد ، حتی به یک شهر اجرا می شود که به یک جنگل کامل شهری. شهر با آسپیراسیون و نشاط باید در تجسم و طراحی آینده زیاد آن شجاع. -- بو Xilai (شهردار چونگ کینگ)

urb15

N اکتبر 2009 ، از جنگل های شهری از MAD در قلب ساخته شده ، نمایشگاه Europalia Europalia چین در سال 2009 عرضه شد. این نشان دهنده چالش انگیز ترین رویای معماری معاصر چینی -- نوع نقطه عطفی شهری است که از محبت به طبیعت افزایش می یابد. این دیگر یک آیکون استاتیک اما فرم آلی است که تغییر در همه زمان ها با ادراک مردم است.

urb16

مدیر مسئول : کارشناسی ارشد Yansong ، دنگ Qun
تیم طراحی : یو Kui ، دیگو پرز ، ژائو وی ، Chie Fuyuki ، فو Changrui ، Jtravis B Russett ، دای پلوتونیم ، Irmgard ریتر ، Palmqvist راسموس ، شین Lichao ، شیه Xinyu

محل سکونت : چونگ کینگ ، چین
بررسی انواع : تجاری ، اداری ، هتل
مساحت : 7700 متر مربع
ساختمان مساحت : 216.000 متر مربع
ساختمان ارتفاع : 385 متر
طراحی معماری : MAD با مسئولیت محدود
طراحی سازه : ARUP گروه با مسئولیت محدود

بر اساس سایت :


نظرات شما عزیزان:

عادل
ساعت21:29---16 آبان 1391
خیلی خوب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: